/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Tabletta után
  

Tabletta után

ora 2015-08-05 17:02:49
Üdv!
19 éves vagyok.
Múlthét szerda (07.29) éjszaka együtt voltam életem párjával. Előtte való nap múlt el a menzeszem. De sajnos az együttlétünk után vettük észre hogy sajnos az óvszer kilyukadt. Másnap azonnal mentünk a nőgyógyászhoz és kaptam egy tablettát. Kb. a "baleset" után 10-11 órával be is vettem. Rá egy napra elkezdett görcsölni minimálisan a hasam. Tegnap (08.04) megjött a gyógyszertől, most eléggé görcsöl a hasam is mint mikor átlagosan megjön. Azt szeretném megtudni, hogy van-e még félnivalóm attól, hogy terhes vagyok, vagy megnyugodhatok :) ? Mindenféleképp vissza fogok menni a jövőhéten az orvoshoz, csak szeretnék megnyugodni :(

Szakértőnk válasza a Tabletta után kérdésre

Kedves Kérdező!

A terhességtől nem kell tartani szerintem, de arra számíthatsz, hogy a tabletta most fel fogja borítani a ciklusodat, esetleg még a következő is szabálytalan lehet.



Dr. Földi Ildikó - szakértő Dr. Földi Ildikó - szakértő
Hirdetések