/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Mi lehet az oka a menstru...
  

Mi lehet az oka a menstruácóm késésének?

ora 2015-07-29 19:55:38
Üdvözlöm!
Az lenne a problémám,hogy késik a menszeszem. Fogamzásgátlót szedek, emellett minden alkalommal gumi óvszert használunk, De mégis késik a menszeszem. Ha jövőhéten sem jön meg, akkor mindenképp csinálok egy terhességi tesztet. Ön mit gondol? van esély a terhességre? Keressek fel egy orvost?
Most a tovább tanulás miatt eléggé stresszes is voltam, de mióta szedem a gyógyszert (1 éve) mindig pontos volt és soha nem maradt ki.
Biztos rengeteg ilyen kérdést kap, de kérem válaszoljon!
Köszönöm!!

Szakértőnk válasza a Mi lehet az oka a menstruácóm késésének? kérdésre

Kedves Kérdező!

Fontos lenne tudni, hogy mennyit késik? 1-2 nap mg belefér, de pl 1 vagy több hét már nem.Ha rendszeresen, pontosan szedted a gyógyszert (nem maradt ki, nem felejtetted el, nem volt hasmenés-hányás, nem szedtél bizonyos típusú antibiotikumokat, amik esetleg befolyásolhatják a gyógyszerhatást stb) akkor mindenképpen fordulj nőgyógyászhoz, hiszen tabletta szedés mellett szinte percre pontosan szokott jelentkezni a menzesz. Terhesség szerintem nem valószínű, ha emellett még óvszert is használtok.



Dr. Földi Ildikó - szakértő Dr. Földi Ildikó - szakértő
Hirdetések