/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Mi van velem?????
  

Mi van velem?????

ora 2015-05-09 19:43:49
Lassan 19 éves vagyok és több mint egy éve szedem a Gestomix 20-as fogamzásgátló tablettát. A hó közepén észrevettem egy barnás pöttyöt a fehérneműn. A hó elején alkoholt ittam több mint egy órával a bevétel után. Máshol olvastam hogy terhesség előjele lehet, de lehet valami betegség is. Mi lehet ez?

Szakértőnk válasza a Mi van velem????? kérdésre

Kedves Levélíró!

Ha nem ismétlődött, és csak egy alkalommal volt és egyéb tünet nem volt, akkor legvalószínűbb, hogy ún pecsételő vérzés lehetett, aminek a pontos okát megmondani nehéz, az alkohol és a sterssz is megzavarhatta a hormonokat. Ha nem ismétlődik, és a szokásos időben jelentkezik a megvonásos vérzés nem kell aggódni, ha a következő ciklusban is előfordul, akkor fordulj nőgyógyászhoz. Ha terhesség lehetsősége is felmerül benned, végezz el egy terhességi tesztet.



Dr. Földi Ildikó - szakértő Dr. Földi Ildikó - szakértő
Hirdetések