/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Mi lehet a baj? terjesség...
  

Mi lehet a baj? terjesség vagy betegség?

ora 2015-03-01 10:45:58
Egy és fél hónapja szedem a Jangee féle fogamzásgátló tablettát. Minden nap ugyan úgy beszedem, max fél óra eltéréssel. Egyedül másfél hét után egy éjszaka felejtettem el bevenni,de reggel egyből pótoltam, azóta nem fordult elő ilyen. A tabletta leírásában az szerepel hogy ha a menstruáció első napján kezdem el szedni akkor már egy nap múlva védett vagyok. Mi vártunk egy hetet. olyan két és fél hét után jelentkeztek kisebb vérzések, aztán erősebb, majd két hét után elmúlt. Azt mondták ez természetes az első pár hónapban. Most egy két napja fura nyomást érzek az alhasamban, de nem görcsöl, mint mikor menstruálok, másabb, még sosem volt ilyen. Ha megnyomom is érzékeny. Fel is fáztam,kicsit a hüvely váladékom is fehéres. Mivel úgymond megjött és szedem a tablettát bízom benne hogy nem vagyok terhes, de elég bizarr ez az alhasi érzés. Mi lehet a baj??

Szakértőnk válasza a Mi lehet a baj? terjesség vagy betegség? kérdésre

Kedves Kérdező!

Nem hiszem, hogy terhes lenne, de ha elvégez egy terhességi tesztet, biztosan megnyugodhat.Valószínűbb valamilyen hüvelyi fertőzés, pl  hüvelygomba. Figyelje a tüneteket, ha nem enyhülnek, forduljon nőgyógyászhoz, vizsgálat alapján el tudja dönteni, milyen kezelésre lehet szükség.



Dr. Földi Ildikó - szakértő Dr. Földi Ildikó - szakértő
Hirdetések