/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Ez most miért van?
  

Ez most miért van?

ora 2015-02-17 17:03:09
Tisztelt Szakértők!
18 éves vagyok, június óta szedek fogamzásgátlót, eddig mindig kb. csütörtökön jött meg a menstruációm a gyógyszermentes héten. Most viszont már hétfőn, 4nappal előbb megjött. Általában óvszert is használunk, viszont a gyógyszer második hetében az óvszer használat egyszer elmaradt. Múlt héten hörghurutom volt ACC-t fájdalomcsillapítót és torokfertőtlenítőt szedtem. Normális az, hogy előbb megjött a gyógyszer mellett? Esetleg a betegség miatt? Előfordulhat hogy terhes vagyok ( ismerős körben gyógyszer mellett esett teherbe a lány és menstruált is végig)?
Válaszukat előre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a Ez most miért van? kérdésre

Kedves Kérdező!

Olvassa el a fogamzásgátló használati utasítását, abban pontosan le van írva, mely gyógyszerek zavarhatják a hatását, de az Ön által soroltak általában nincsenek benne. Terhesség nem valószínű, de hogy teljesen megnyugodjon, vegyen egy terhességi tesztet. Valami azonban mégis csak történt, érdemes lenne nőgyógyászhoz fordulni, lehet hogy valamilyen gyulladás áll a háttérben.



Dr. Földi Ildikó - szakértő Dr. Földi Ildikó - szakértő
Hirdetések