/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Menstruáció
  

Menstruáció

ora 2014-11-12 18:07:11
Kedves szakértő!
Nem hinném hogy emlékszik a levelemre, még régen írta
, hogy olyan problémám van a menstruációmmal, hogy nagyon erős, 3-4 napig óránként egy vagy több betét telt be.
Azóta voltam nőgyógyásznál, aki Velgyn tablettát írt fel. A problémám most az, hogy a hasam és a derekam jobban fáj, mint szokott (eddig nem kellett fájdalomcsillapító) illetve, hogy az erős vérzés még megmaradt, de csak egy napig.
Ez normális? Vagy mit lehet ellene tenni?
Válaszát előre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a Menstruáció kérdésre

Kedves Levélíró!

Várhatóan néhány hónap szedés után a vérzés gyengébbé válik, és a kellemetlen tünetek is csökkennek. Nagyon jó, hogy lecsökkent a kifejezetten erős vérzés időtartama, hiszen a korábban tapasztalt erős menstruáció szinte biztosan vérszegénységhez vezetett (volna). Erős fájdalom esetén természetesen lehet bevenni fájdalomcsillapítót is, görcsoldóval kombinálva.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések