/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / mi lehet a probléma?
  

mi lehet a probléma?

ora 2014-10-29 12:30:19
Kedves Doktornő!
Kb. 3 héttel ezelőtt fel kellett irattatnom egy esemény utánit. De már rég meg kellett volna betegednem, majdnem kimaradt most egy menstruációm de melleim fájnak nagyon. Sokszor vagyok kimerült, ingerlékeny, hangulatingadozásaim vannak. Elképzelhető, hogy a gyógyszer felkavarta a hormonokat és attól ésik a menstruációm? Vagy fenn áll a terhesség lehetősége?
Válaszát előre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a mi lehet a probléma? kérdésre

Kedves Levélíró!

Érdemes elolvasni a szedett gyógyszer betegtájékoztatóját, ott mindenre kiterjedő tájékoztatást találsz. A sürgősségi tabletta egyik nem ritka mellékhatása a vérzészavar, hiszen nagy mennyiségű hormont tartalmas. Ebből kifolyólag csak indokolt (ritka) esetben szabad szedni. Egyelőre nincsen teendő, ha a vérzés a következő esedékes vérzésig sem jön meg, csinálj egy terhességi tesztet.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések