/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Lehetek terhes?
  

Lehetek terhes?

ora 2014-09-14 17:13:37
Tisztelt Szakértő!
A barátommal 3 hete voltunk együtt, óvszerrel védekeztünk. Amikor vízzel leellenőriztük, hogy lyukas-e akkor egy kis szivárgó, kb. gombostűszúrásnyi pontot vettünk észre, nem is spriccelt meg ilyesmi csak egy picit szivárgott. Találtam egy spermicides óvszert és bekentem magamat vele a biztonság kedvéért még gyorsan le is zuhanyoztam, amennyire tudtam a hüvelyemet is kimostam. Másnap reggel, szóval még 24 órán belül bevettem egy Ellaone sürgősségi fogamzásgátló tablettát.
A menstruációm nagyon nem rendszeres, szóval így nem igazán tudom, hogy mikor kéne megjönnie. Az utolsó menstruációm július 14-én kezdődött. Kb. 16 napra az együttlét után csináltam egy "Expect" nevű terhességi tesztet ami negatívat jelzett. Utána egy napra elkezdett keményebb és talán egy picit érzékenyebb is lenni a mellem. A melleim azóta is egy picit feszülnek és érzékenyebbek. A tabletta bevétele után pár nappal bővebb, másféle hüvelyi folyást tapasztaltam mint azelőtt, az elmúlt napokban ez mérséklődött viszont a barátom elmondása szerint, a hüvelyváladékom állaga megváltozott egy pár napja, ragacsos, nyúlós lett. Lehet ez terhesség jele vagy csak a nagy adag hormon miatt van?
Előre is köszönöm a válaszát!

Szakértőnk válasza a Lehetek terhes? kérdésre

Kedves Levélíró!

A leírásod alapján a terhesség lényegében kizárt. A tapasztalt változások inkább a sürgősségi tabletta bevételéhez köthetőek.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések