/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Mit tegyek?
  

Mit tegyek?

ora 2014-08-11 22:13:53
3 éve szedem a Karissa fogamzásgátlót. Július 8.-án jött meg a menstruációm és a szünet után nem kezdtem új levelet (abbahagytam a fogamzásgátló szedését). Július 25.-éig együtt voltunk párszor a barátommal, de mindig védekeztünk óvszerrel és ha jól tudom, egyszer sem szakadt ki. Augusztus 5.-én kellett volna megjönnie a menstruációmnak, de még nem jött meg. A tavaly is kihagytam pár hónapig, akkor 3 napos késéssel jött meg. Július óta hazaköltöztem(200 km távolság). Olvastam olyat, hogy a környezeti változások miatt és a fogamzásgátló abbahagyása miatt is késhet. Ön szerint mit tegyek? Az előbbi kérdésemnél kifelejtettem, hogy tavaly a nőgyógyászom azt mondta, hogy a tavaly atrofizáló vulvovaginitisszel diagnosztizáltak. Lehet ennek köze ahhoz, hogy késik?

Szakértőnk válasza a Mit tegyek? kérdésre

Kedves Levélíró!

A leveledet kétszer is megkaptam, de már megválaszoltam.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések