/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Mi lehet a baj?
  

Mi lehet a baj?

ora 2014-06-17 22:02:19
Üdvözlöm!
Mult hét pénteken elmentem a barátomhoz a hétvégére,mert keresztelő volt,de elfelejtettem elvinni magammal a fogamzásgátló gyógyszeremet,és volt köztünk nemi érintkezés többször is.De máskor is volt már,hogy nem vettem be a gyógyszert,de nem lettem terhes.Most sem lehetek az ez biztos,de annyi a problémám,hogy hétfőn volt egy kicsi barnás folyásom és fáj a hasam odalent,de azóta bepófoltam a gyógyszeremet,és most rendesen szedem.Már elmúlt a folyás,csak 1-2 csöpp jön,de néha még fáj a hasam.Viszont most elkezdett viszketni a nemiszervem,és nemtudom mi lehet.Nem védekeztünk óvszerrel,mert a gyógyszerem biztos,több éve szedem.Viszont jövő héten kellene megjönnie.Mennyek el nőgyógyászhoz,hát ha valami fertőzés?Mert leültem náluk a wc-n,meg a keresztelt kislány szüleinél is.Nem aggódok,mert terhes biztos nem lehetek.
Válaszát előre is köszönöm.
Gabi

Szakértőnk válasza a Mi lehet a baj? kérdésre

Kedves Gabi!

Azért ez nem ennyire egyszerű, ha nem szeded rendesen a gyógyszert, sajnos teherbe eshetsz. A vérezgetés a tabletta kihagyása miatti hormonszint-inagdozásból adódhat. Mindenesetre ha nem jön meg a megvonásos vérzés a szokásos időben, mennyiségben, akkor a terhességet ki kell zárni.

A viszketés fertőzésre utal, ez nem feltétlenül van összefüggésben azzal, hogy idegen WC-t használtál. Vásárolj a patikában hüvelygomba elleni kombinált készítményt, ezt a menses előtt kellene elhasználni (vagy utána, nem alatta). Ha a panaszaid nem szűnnek meg teljesen, fordulj nőgyógyászhoz.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések