/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Mi van velem?
  

Mi van velem?

ora 2014-04-18 12:20:01
Kedves Doktornő!
17 éves lány vagyok és február közepén szükségesnek láttam egy esemény utáni tabletta bevételét (megijedtem, hogy baj történt és inkább biztosra szerettem volna menni). Miután bevettem, az akkori menstruációm a várt időben jelentkezett. A márciusi pedig kimaradt (vagyis sötétbarna folyásom volt kb. 2 héten keresztül). Ezek után csináltam egy tesztet, ami negatív eredményt mutatott. Kissé megnyugodtam, de most ismét félek, mivel az e hónapi menstruációm már 3. napja késik. Mitévő legyek?

Szakértőnk válasza a Mi van velem? kérdésre

Kedves Levélíró!

Egyelőre nem látok teendőt (ha azóta nem volt szexuális kapcsolatod). A bevett sürgősségi fogamzásgátló nyilván kissé összezavarta a ciklusodat. Legyél türelmes, beletelhet néhány hónapba, amíg helyreáll a normál működés.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések