/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / terhes vagyok?
  

terhes vagyok?

ora 2014-02-03 20:13:13
Körülbelül egy hónapja elmentem nögyógyászhoz aki felírt nekem egy fogamzásgátló tablettát de kicsivel rá hogy elkezdtem szedni barnás váladék kezdett elöjönni és egy- másfél hete meg kellett volna jönnie a mensesemnek de nem jött meg :/ a barátommal gyakran voltunk úgy együtt az elmúlt idöben és mindig védekeztünk de volt hogy qz aktus elött berakta egy kicsit óvszer nélkuül és tudom hogy olyankor fennáll a veszélye a teherbeesésnek :( és aggódom hogy hogyan tudnám biztosra kideríteni hogy az vagyok-e vagy sem :( a szüleimnek nem merek szólni ahogy a növéreimnek sem :/ a barátomnak sem szóltam még erröl mert már egyszer alakult hasonlóan a nyarunk :( most mit tegyek? Válaszát elöre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a terhes vagyok? kérdésre

Kedves Levélíró!

A terhesség esélye elenyésző, ha pontosan szeded a fogamzásgátlót. A barnás folyás pedig normális jelenség a tabletta szedésének a kezdetén. A saját megnyugtatásodra csinálj egy terhességi tesztet, minden bizonnyal negatív eredményt fog hozni. Ha így van, nyugodtan szedd tovább a gyógyszert. Ha a második levél után sem jön meg a megvonásos vérzés, fordulj a gyógyszert felíró orvoshoz.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések