/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Ez normalis???
  

Ez normalis???

ora 2013-11-27 18:46:25
Fogamzasgatlot szedek, ez az elso alkalom,Karissa-t szedek, elkezdtem a menstruaciom elso napjan ahogy kell, naponta szedem ugyan abban az oraban, de egy dolog aggaszt mult szerda ota nem akar szunni a menzesem. Szerdan jott meg es altalaban 1 hetet tart, az 1 het utan nem szunt meg egyaltalan, minden nap van egy penzerme nagysagu barnas folt, ami meg a tisztasagi beteten is atut, ma peldaul egy eros elenkpiros pecset volt a tisztasagi beteten. Olvastam, hogy okozhat a fogamzasgatlo pecsetelo verzest, ez annak szamit? Eddig egy cseppet sem hagyott alabb, van valami problema velem? Menjek vissza orvoshoz miatta?

Szakértőnk válasza a Ez normalis??? kérdésre

 

Kedves Levélíró!

Ez teljesen normális jelenség, a tabletta hormontartalma okozza. Nem kell miatta orvoshoz fordulni, a vérzés meg fog szűnni várhatóan legkésőbb az első levél beszedése után.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések