/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Ingerültség, érzékenység
  

Ingerültség, érzékenység

ora 2013-09-15 21:34:37
Üdvözlöm, én egy 19 éves lány vagyok, egy hónapja elkezdtem fogamzásgátló tablettát szedni. Most érkeztem el az első tablettamentes időszakhoz, és pár napja azt érzem, hogy semmi nem jó. Mármint lelkileg, könnyen felhúzom magam, szinte minden ok nélkül elkezdek bőgni, napjában többször is. A párom semérti igazán, hogy mi történik velem, mi a bajom. Sokszor megbántottam, és én érzem magam rosszul miatta, mert utólag visszagondolva szinte mindig én reagáltam túl a dolgokat. Ő lehet, hogy nem is neheztel, de én azt gondolom mégis megbántódott, és joggal tehetné ezt. Az lenne a kérdésem, hogy ez lehet a tablettától, és hogy ez fog-e múlni a jövőben? Mert ha nem, akkor lassan el kell magam zárni a külvilágtól! :) Előre is köszönöm a választ!

Szakértőnk válasza a Ingerültség, érzékenység kérdésre

Kedves Levélíró!

Várható hogy ezek a kellemetlen hanguati ingadozások csökkenni fognak ill. meg fognak szűnni pár hónap szedés alatt.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések