/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Mit tegyek?
  

Mit tegyek?

ora 2013-08-26 13:00:08
Tisztelt Szakértő!
A helyzet a következő: Decemberig gumival védekeztünk a barátommal, de az kiszakadt ezért szilveszterkor be kellett vennem az escapelle 72 órás tablettát. Január óta claranette fogamzásgátló tablettát szedek. Többször volt pecsételő vérzésem, de tudtam hogy az első 3 hónapban ez normális. A negyedik hónapban még 10 napig is eltartott! most már 8 hónapja szedem de megint volt egy kis vérzésem a 17. napon. Azóta megjött ami megnyugtató. El fogok menni orvoshoz de addig nem tudom mit tegyek Azt olvastam hogy ez a pecsételő vérzés a tabletta csökkent hatását jelzi. Mi lehet a gond? Lehet hogy nem elég erős a tabletta? Amíg az orvos nem vizsgál meg addig elég ha csak tablettát szedek vagy más kiegészítő fogamzásgátló használata is ajánlott?
Előre is köszönöm a választ!

Szakértőnk válasza a Mit tegyek? kérdésre

Kedves Levélíró!

Valószínűleg másfajta tablettát fog írni az orvosod, mert ezek az áttöréses vérzések kellemetlenek. Ugyanakkor nem kell attól tartani, hogy nem véd megfelelően.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések