/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Esemény utáni tabletta
  

Esemény utáni tabletta

ora 2013-05-06 22:25:38
Üdvözlöm!
A kérdésem elég összetett lesz, igazából csak idegeskedésem szeretném csökkenteni. A helyzet a következő: első alaklom volt köztem és a párom között. nagyon fájt ezért nem is tolta fel csak maximum 5-6 cm-t,az aktus sem tartott sokáig. óvszert használtunk majd kivette és elélvezett, de azt ő sem tudja,hogy mehetett-e belém sperma, elmondása szerint minimális. 10 óra elteltével vettem be esemény utáni tablettát. nem hánytam ki és hasmenésem se volt. ez szombaton történt, csütörtökön kb. a ciklusom felénél enyhe pecsételő, Vizes vérzésem volt minimális ideig. Most a tabletta bevételét követő két napon alhasi görcseim vannak,mintha megjönne,de nem akar megjönni. a kérdésem az,hogy van-e esély ezen feltételek mellett a teherbeesésre? Várom mielőbbi válaszát! egy aggódó lány :S

Szakértőnk válasza a Esemény utáni tabletta kérdésre

 Kedves Levélíró!

A terhesség esélye minimális, elhanyagolható. A tapasztalt vérzészavar oka minden bizonnyal az esemény utáni tabletta.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések