/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Ez mitől van?!
  

Ez mitől van?!

ora 2013-04-28 22:05:00
16 vagyok,lassan egy éve van barátom. Rendszeresen élek nemi életet,eddig semmi probléma nem volt,de az utóbbi 1-2 hétben viszont rettenetesen kitágultam,olyannyira,hogy sem a partnerem sem én nem tudjuk már élvezni. Akkor kezdődtek a problémák amikor fogamzásgátlót kezdtem szedni. (most is szedem) Az első tabletta óta,az utána következő 3. hétre rettenetesen kitágultam. Nem vagyok túlsúlyos,és terhes sem.

Szakértőnk válasza a Ez mitől van?! kérdésre

 Kedves Levélíró!

Megnyugtatlak: nem tágult ki a  hüvelyed. Az érzet lehet más, és ennek a hátterében inkább egyéb tényező keresendő, pl. hogy az adott együttlét során nem kívántad annyira a szexet, így elmaradt az alhasi vérbőség. Tehát aggodalomra nincs ok, viszont az intim torna neked sem árthat.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések