/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Nem tudom mi ez....
  

Nem tudom mi ez....

ora 2013-04-06 16:41:21
Kedves Doktornő!
Nem olyan régen körülbelül 5 hónappal ezelőtt mentünk nődokihoz, azzal a problémával, hogy viszket, meg néha vérzik meg ilyenek és hogy fehérfolyásom van. Azt mondta a doki, hogy bőrbetegség. Kaptam rá csepegtetőt meg kenőcsöt..mert ki volt száradva a hüvelyem...és elmúlt a fehérfolyás.. akkor a viszketésre kaptam neogramormont meg a vitamint. és valamilyen kúpot amivel kenegetnem kell.. az a vitaminom elfogyott.. és még mindig viszket.. lehet hogy az a vitamin volt arra, hogy ne viszkessen? (már jobb és már nem gyakran viszket) ez volt az egyik kérdésem a másik meg ez: ami után elmúlt a folyásom... nem volt.. most meg 1-2 héttel ezelőtt megint elkezdődött.. lehet hogy rosszabbodott? vagy mindjárt megjön a menstruációm? most picit görcsöl is és megint van fehér folyásom.. :/ Előre is nagyon köszönöm a választ. :)

Szakértőnk válasza a Nem tudom mi ez.... kérdésre

Kedves Levélíró!

Az első kérdésedre nem tudok érdemben válaszolni, mivel nem tudom, mik voltak a vizsgálati eredmények, milyen gyógyszereket kaptál (felteszem, valamilyen antihisztamin tartalmú cseppet, esetleg Fenistilt?).

A második kérdésedre: a hüvelyváladék normális dolog, és valószínűleg hamarosan megjön a vérzésed is. Erre utalnak az alhasi görcsök is.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések