/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Furcsa érzés...
  

Furcsa érzés...

ora 2013-03-04 09:30:00
Tisztelt Szakértő!
3 éve szedem a Lindynette 20 nevű fogamzásgátlót. Sajnos azóta,hogy elkezdtem szedni nem voltam nőgyógyásznál. Holnapra kértem egy időpontot végre!
Soha nem volt gond a gyógyszerrel,óra pontossággal szedem,pontos vérzés,...stb!
Kb. 3-4 napja kicsit fura a hasam. Nem fáj,nem görcsöl,csak fura. Nincs hányingerem,nem vagyok rosszul,nem feszülnek a melleim...semmi. csak a hasam furi.
3 év alatt a párommal nem igazán használtuk ki a fogamzásgátló nyújtotta előnyöket.. megszakítással szoktunk szeretkezni,mi így szeretjük. Talán ha 3 havonta 1x megy el bennem. Utoljára még januárban történt így.
A kérdésem az lenne,hogy miért érzek furcsaságot a hasnál? Terhes lehetek? Ha a köztes vérzés jelentkezik a várt időpontban,teljesen megnyugodhatok?
Ha holnap elmegyek nőgyógyászhoz és megvizsgál,ő "érzi" hogy terhes vagyok? Vagy szóljak neki,hogy valami nincs rendben?!
Köszönöm!

Szakértőnk válasza a Furcsa érzés... kérdésre

Kedves Levélíró!

 A terhesség esélye gyakorlatilag nulla. Egy nagyon korai terhesség kézi vizsgálattal nem feltétlenül kerül felismerésre. Ha a megvonásos vérzés rendben lezajlik, akkor egyáltalán semmi okod nincs aggodalomra.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések