/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Nem értem .... :/
  

Nem értem .... :/

ora 2013-02-28 21:36:07
Tisztelt Dr. Nő
Egy olyan kérdésem lenne h egy 1 hónappal ezelőtt erősen felfáztam és antibiotikumot is kaptam rá , ekkor a szex nagyon fájdalmas volt és nem is életem 2 hétig nem életet . Azonban a múlthéten együtt voltam a párommal és még mindig enyhe fájdalmat érzek és olyan mintha pisilnem kellene közben vagyis olyan érzésem van miközben ha a pénisze nincs bennem ez az érzés megszűnik . Ez mitől van még mindig nem múlt el a gyulladás teljesen vagy mi lehet a probléma ?
Válaszát előre is köszönöm : Nikii

Szakértőnk válasza a Nem értem .... :/ kérdésre

 Kedves Levélíró!

Az antibiotikum nem tesz jót a normál hüvelyflórának. Elképzelhető hogy az egyensúly felborulása következtében kialakult egy hüvelyi fertőzés és ez okozza a panaszaidat. Nőgyógyászati vizsgálatot javaslok.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések