/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Fogamzásgátló váltása
  

Fogamzásgátló váltása

ora 2013-01-30 14:16:17
Tisztelt Doktornő!
Sensonette tablettáról váltottam Corenelle tablettára decemberben az orvos javaslatára, mert többszöri pecsételő vérzésem volt.
Az új gyógyszer szedése alatti 2.héten együtt voltunk a párommal, de figyeltünk rá,hogy időben kihúzza, de sajnos egy minimális ment belém. De nem is ijedtünk meg,hiszen a doktor úr azt mondta, hogy a gyógyszer véd.
Az új gyógyszer szedése alatt semmilyen problémát nem tapasztaltam a 8. napig, akkor pecsételni kezdtem, de nagyon minimálisan. Ez végig kitartott előző hét péntekig, amikor is bevettem az utolsó szem gyógyszerem az első levélből. Vasárnap egy kicsit több pecsételő vérezgetésem volt, ám ezt sem nevezném menstruációnak, illetve hétfőn is, de ehhez is elég volt a tisztasági betét. Azóta sem jött meg, és már szerda délután van. A régi gyógyszerem szedésekor mindig kedden jött meg. Aggódom...
MI lehet a probléma, hogy csak barnás folyásom van, és rendes menstruációm nincs?
( A doktor a szeretkezés utáni 2. napon vizsgált meg ultrahanggal,és nem látott szervi problémát)
válaszát előre is köszönöm...
Egyik reggel nagyon erős szúrást éreztem a jobb petefészkem környékén, ezért elmentem orvoshoz.

Szakértőnk válasza a Fogamzásgátló váltása kérdésre

Kedves Levélíró!

Én nem aggódnék, terhességtől nem kell tartani, ha a gyógyszerek közötti átment folyamatos volt. A pecsételgetés új gyógyszer szedése esetén normális lehet egy-két hónapig. Elképzelhető, hogy a vérzésed is gyengébb lesz. Ha a szedési szünet idején egyáltalán nem jön meg a vérzés (csak barnás folyást tapasztalsz), javasolnám, hogy vedd fel a kapcsolatot az orvosoddal.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések