/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Vérzési zavarok
  

Vérzési zavarok

ora 2013-01-28 12:43:41
Kedves Doktornő!
Legutóbb december 24-től 30-ig volt menstruációm. 31-én éjszaka történt egy kis baleset és rögtön utána bevettem a Postinor tablettát (Kárpátalján élek, itt még forgalmazzák). Mivel ünnep volt, fogyasztottam rá egy kis alkoholt is, és a második tablettát nem biztos, hogy pontosan 12 órával később vettem be (+- 2 óra).
Pontosan 5-én (ahogy kellett) meg jött a gyógyszertől várt vérzés, de csak nagyon kevés volt és a 2, 3 napban egyre kevesebb volt, a negyedik napon már alig volt észrevehető. Január 28-a van, nincs vérzésem. Orvoshoz semmi képpen nem tudok menni. Van okom aggodalomra?

Szakértőnk válasza a Vérzési zavarok kérdésre

Kedves Levélíró!

Megnyugtatlak, a terhesség esélye minimális. Amennyiben a következő vérzésed is a megszokottól eltérő lesz lefolyásában, javasolt terhességi teszt végzése.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések