/ Szakertő válaszol / Csak lányoknak / Lehetséges terhesség?
  

Lehetséges terhesség?

ora 2012-11-07 22:46:38
Üzenetem...Kedves Doktornô! Escapelle (72 órás) tablettát vettem be a
közösülést követô kb. 3. órában. (Okt.
31.-én, du. 4körül) Ez a menstruációm vége utáni 4. napon történt.
Hétfôn vérzésem volt, azt hittem, hogy megjött, de csak 2 napig tartott. Az ovulációm elvileg ma, 7. én lenne. És most úgy érzem, feszül a hasam, kicsit görcsöl, és attól félek, hogy a hétfôi vérzés talán beágyazódási vérzés volt. Ez lehetséges? tesztet még nem csinálok, azt még felesleges lenne. Ugye nem lehetek terhes?
Elôre is nagyon köszönöm!

Szakértőnk válasza a Lehetséges terhesség? kérdésre

Kedves Levélíró!

A vérzés valószínűleg a gyógyszer hormontartalma miatt jelentkezett, nyugodj meg. A tabletta okozhatja a vérzés késését is, de ha az meghaladja a hét napot, tesztet mindenképpen érdemes csinálni. (Egyébként a terhesség esélye elenyésző.)

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések