/ Szakertő válaszol / Csak fiúknak / Premenstrúációs tünetek v...
  

Premenstrúációs tünetek vagy gond van?

ora 2016-09-22 08:51:46
Szép napot.
Barátnőmmel együtt voltunk 26.án este (15 éves, októberben lesz 16) és sajnos elszakadt az óvszer. Vasárnap kora reggel vette be a 72órás tablettát (sajnos másfél hónappal ezelőtt is be kellett vennie egyet - azóta mégjobban vigyázunk), majd 3.án a gyógyszer miatt megjött neki. Innen kell ugye számolni újra a ciklust. jun-jul ban 25-25 napos ciklusai voltak. Így gondolom 27.én kell megjönnie neki újra vagy legalább 1.jéig. A gond viszont az hogy két napja olyan hasi fájdalma van (enyhe, volt mikor rövid ideig erősebb), ami állitása szerint olyan mint mikor jelzi a teste hogy megjönne, illetve érzékeny a melle is. Ez azt jelenti hogy terhes lett, vagy esetleg a gyógyszer miatti hormonális probléma? Előre is nagyon szépen köszönöm a a válaszát.

Szakértőnk válasza a Premenstrúációs tünetek vagy gond van? kérdésre

Kedves Kérdező! A gyógyszer miatt felborulhat a ciklusa és nem biztos hogy rögtön úgy lesz mint régen. El kellene mennie orvoshoz. Két hónapon belül 2x esemény utáni tabletta nagyon káros, ez nem lehet a védekezés eszköze. Ha gond van az óvszerrel jobban kell figyelni, más márkát választani, nőgyógyászt megkérdezni a kiegészítő egyéb fogamzásgátlásról, ami nem lehet a 72 órás tabletta.

Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus
Hirdetések