/ Szakertő válaszol / Csak fiúknak / Nem tudom, hogy mi történ...
  

Nem tudom, hogy mi történik!

ora 2013-06-15 16:13:56
Kedves Doktornő!
17 éves vagyok a problémám az lenne,hogy nem nagyon áll fel. Elég stresszes volt az iskolában töltött utolsó 3 hónapom. De tényleg nagyon az volt közben olyan dolgok is értek,hogy a bal kezem/lábam zsibbadt lila volt a körmöm az orvos kiírt ugyan kardiológiára na de Július 2-ra. Addig is szedem amit felírt magnézium B6, C-vitamin. Őszintén szólva nagyon elkeserít, hogy nem tudom miért nem olyan a péniszem mint régen, nincs olyan aktív napi mozgása mint régen. Régebben az ágyban 1 óráig is bírtam. Most 2 perc viccen kívül 2 perc és még mellé nem is olyan kemény. Nem értem mi megy végbe rajtam. Anyukámnak elmondtam a problémám ő azt mondta, hogy a hormonháztartásom most áll be. Mint a lányoknál mikor "össze vissza" megjön nekik. De én attól még aggódok, amióta ért a stresszes időszak azóta kedvtelen vagyok, nem vagyok vidám pedig a környezetem pont ezt a tulajdonságot szerette bennem a legjobban, amikor a legszomorúbb helyzetben is képes voltam mosolyogni és pozitív lenni, már ez sem megy. Semmihez sincs kedvem amihez régen, fogytam is étvágyam negyed akkora mint korábban. Mit tudok tenni? Mit javasol? Őszintén szólva félek, hogy impotens leszek/vagyok. Illetve attól félek még nagyon,hogy nem tudom a barátnőmet úgy kielégíteni ahogy kellene mivel nem vagyok harcra kész állapotban mostanság.
Elnézést a zavaros fogalmazásért csak erről nehezen beszélek!
Válaszát előre is köszönöm! :)

Szakértőnk válasza a Nem tudom, hogy mi történik! kérdésre

 Kedves Levélíró!

A lelkiállapot nagyban befolyásolja a libidót és szexuális teljesítményt. A stresszes, szorongós időszakban előfordulhat, hogy átmenetileg csökken a vágy. Természetesen a sikertelenség szorongást szül, és ez tovább ront a helyzeten (vagyis egy ördögi kör alakul ki). Próbálj minél többet pihenni, lazítani. Mérd rendszeresen a vérnyomásodat. Át kellene gondolnod, nem szedsz-e olyan gyógyszert, ami befolyásolja a merevedést. Gondolom, a kardiológiai vizsgálat előtt mindenképpen elmész laborvizsgálatra is, ebből fény derület arra is, hogy miért csökkent az étvágyad (persze ennek lehet ám lelki oka is!). 

A barátnőddel nyugodtan beszélj az aggodalmaidról, szerintem biztos lehetsz abban, hogy megértő lesz veled és együtt túl tudtok jutni ezen a nehéz időszakon. 

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések