/ Szakertő válaszol / Betegségek és fertőzések / Mi lehet a bajom? /drogfo...
  

Mi lehet a bajom? /drogfogyasztás/

ora 2016-12-19 20:19:01
Tisztelt Doktor nő! 3hónapja, elszívtunk ismerősökkel egy marihuánás cigit. Rá 5 percre a szívem elkezdett nagyon gyorsan verni, a látásom homályos lett, és nem éreztem a testem. Ezek a tünetek kb 2-3 óráig tartottak. Közben haza indultam. Lefeküdtem, bízván abba, hogy másnapra nem lesz semmi bajom. De sajnos nem így lett. A szívem gyorsabban ver mint az incidens előtt, a látásom (pontosan leírni nem tudom) gyorsabban vált át egyik helyről a másikra, és a memóriám nagyon rossz,kb. nem tudok új arcokat felidézni,vagy bármit amire ránézek. Elmentem kardiológushoz, szemészhez, de nem találtak szervi problémát egyik helyen sem. A helyzet így 3 hónap elteltével sem az igazi, kicsit javul csak. Nagyon rosszak így a mindennapok,emiatt kissé megzuhantam lelkileg.
Válaszát előre köszönöm!
17/F

Szakértőnk válasza a Mi lehet a bajom? /drogfogyasztás/ kérdésre

Kedves Kérdező! Bár a mariuhána fogyasztást követő tünetek stimmelnek, egy alkalommal történő drogfogyasztásnak nincs ilyen hosszútávú hatása szerencsére. Nem szabad megismételni, tartós panaszok esetén inkább pszichológushoz kell fordulni.

Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus
Hirdetések