/ Szakertő válaszol / Betegségek és fertőzések / Használhat-e a vérhígító?
  

Használhat-e a vérhígító?

ora 2016-11-03 15:06:47
Tisztelt Doktornő!
Már lassan2 éve hogy napi szinten fáj a fejem a gyógyszer már nem használ,van olyan ami már egyáltalán mert annyit szedtem. Lassan már a fejfájásra nem is merek bevenni nehogy gyomorfekélyt kapjak. Nem tudjuk mitől a vérvétel nem mutatja ki. Egyik barátnőmnek ugyan ez volt a baja semmit nem tudott tenni és nem használt már a gyógyszer,mindig le kellett olyankor feküdnie aludni sajnos ezzel már én is így vagyok. Annyi mondtak rá,hogy lelki és senki nem foglalkozott vele. Sajnos az enyémmel sem. Egyszer ennek a barátnőmnek a bokája miatt vérhígítót kapott injekció formában. Használt neki azóta nem fáj a feje annyit és jobban érzi magát kevesebbet jön elő a fejfájása és mondta,hogy azt biztos,hogy attól volt. ez lehetséges? Nekem lehet hogy hatna? Már végképp nem tudom mit kellene tenni. Köszönöm a segítséget

Szakértőnk válasza a Használhat-e a vérhígító? kérdésre

Nem. Teljesen abszurd. A vérhígító csak bénulással járó szélütésnél használandó az aggyal kapcsolatban. És nincs fájdalomcsillapító hatása, csak közvetve ha a panaszokat az érben utat elzáró vérrög okoz - ami a szélütés. Tehát nem. Neurológushoz kell elmenni, a fejfájást nem vérvétellel mutatják ki, hanem koponya CT, MR, EEG vizsgálat segítségévél. Az ideggyógyászaton belül egyébként fejfájás szakrendelés is létezik. Kérj segítséget háziorvosodtól, mert minden beutaló és előjegyzés köteles. Az alvás és sötét a migrénre jellemző, hogy használ.

Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus Dr. Ujj Zsófia - belgyógyász, hematológus
Hirdetések