/ Szakertő válaszol / Betegségek és fertőzések / Milyen gyógyszert javasol...
  

Milyen gyógyszert javasol?

ora 2013-11-05 15:04:48
Kedves Doktornő! Körülbelül három hónapja a hüvelyi váladékom kezdett túróssá válni és most pedig sűrű, fehér színű, kellemetlen szagú, ezenkívül az utóbbi 1,5-2 hétben viszket is intim tájékon. Rendszeresen tisztálkodom, intim lemosót is használok. Még nem voltam vele nőgyógyásznál, azt szeretném kérdezni, hogy nem lehetne-e egyszerűen gyógyszertárban kiváltani valamilyen gyógyszert, ami elmulasztja a tüneteimet? Ha igen, akkor milyen gyógyszert javasol? Lehet a gyógyszer szedése közben szexuális életet élni?
Az utóbbi időben mikor együtt vagyok a barátommal (akár orális, akár vaginális módon) nehezebben érek el a csúcsra, mint korábban és hamar kiszáradok, ami ezelőtt nem volt jellemző. Lehetséges, hogy ez is amiatt van, ami a többi tünetemet okozza?
Válaszát előre is köszönöm! :)

Szakértőnk válasza a Milyen gyógyszert javasol? kérdésre

Kedves Levélíró!

Meg lehet próbálkozni a patikában vény nélkül kapható kúp+krém kombóval, emellett a párod kezelése is szükséges (a makk, fityma területén a megfelelő krémmel). A kezelés ideje alatt nem szabad szexuális életet élni. A kezelés végén javasolt a hüvelyi flóra helyreállítása megfelelő készítménnyel (többféle probiotikus termék is kapható patikában). Ha a panaszok nem szűnnek meg, akkor viszont orvoshoz kell fordulni. A fertőzés közvetett módon lehet negatív hatással a nemi életre (zavaró stb.), közvetlenül nem befolyásolja a szexuális élvezetet.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések