Hüvelygomba...

ora 2012-10-24 20:15:58
Jó estét!
Már egyszer megírtam a kérdésemet,de nem voltam benne biztos,hogy elküldte a rendszer.
Arról van szó,hogy kb másfél hónapja volt hüvelygombám,elmentem nőgyógyászhoz,aki azt mondta vegyek canesten kombi uno-t,az akkor kb egy hét alatt hatott.Most megint ugyan olyan tüneteim voltak (szeméremajkak és hüvelybemenet viszketése,és sűrűbb folyás) ezért vettem megint gyógyszert,és kb egy hete elkezdtem használni. A viszketés alább hagyott,már alig van,az is már inkább csak a külső részen a szeméremajkakon,nagy ritkán még a hüvelybemenetnél is,de azt lehet hogy már csak képzelem,mert ha nem gondolok rá,akkor az nincs...
Mikor legelőször volt ilyen akkor a barátomra gyanakodtam,mert igyekszem mindig vigyázni hogy wc ülőkére ne üljek le csak otthon ,de most a második esetnél fel sem merült hogy a barátom miatt lehetne,mert már egy hónapja másik városban van,és nem találkoztunk.Viszont voltam a nagymamámnál,és nála akkor is és most is sokat voltam, és néha menten wc-re. Mivel gondoltam családban vagyok,így nyugodtan használtam a wc-t...Valószínűleg ez volt a hiba.
Amiben más ez az eset az előzőhöz képest,hogy most észre vettem,hogy a talpam is legombásodott az elmúlt két napban,de nagyon...Fürdés után vettem észre.
Arra gondoltam,hogy lamisil 1x-t fogok rá használni,mert régen ha lábgombám volt az nagyon bevált.
Nincs valami lehetőség arra hogy minél hamarabb megszüntessem ezt a hüvelygombát,és hogy kerek legyen a dolog a lábgombát is?Esetleg úgy hogy többet elő se jöjjön..
Nagyon tele van ezzel már a hócipőm... (elnézést a fogalmazásért)
Ráadásul ettől hogy nagyon viszketett,egyre bolondabb,és idegesebb voltam...semmire se tudtam rendesen figyelni...
Válaszát előre is köszönöm!
Alexiel

Szakértőnk válasza a Hüvelygomba... kérdésre

Kedves Levélíró!

Már megválaszoltam a kérdést!

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések