/ Szakertő válaszol / Betegségek és fertőzések / Megcsal a barátnőm?!
  

Megcsal a barátnőm?!

ora 2012-10-23 21:47:09
Jó Estét!
A kérdésem a következő lenne. Az utóbbi 2 hónapban ha együtt voltam a barátnőmmel az aktus után viszketett a makkom. Néha "lehámlott". 5 éve vagyunk együtt és ez csak az utóbbi 2-3 hónapban lett ilyen. Amint együtt vagyunk másnap egyből viszket. Vettem rá canestent és azzal hamarabb el is múlt. Együtt voltunk másnap egyből viszketett. Vajon azért van ez a baj, mert talán valakivel összefeküdt volna? Az biztos, hogy én nem csaltam meg. De akkor miért van ez a bajom szex után?

Szakértőnk válasza a Megcsal a barátnőm?! kérdésre

Kedves Levélíró!

Nem szabad felelőltenül vádaskodni. A tapasztalt tünetek utalhatnak fertőzésre, de akár allergiára is (óvszer?). Amennyiben fertőzés okozza a panaszt, azt sem feltélenül a párodtól kaptad el (de ha mégis, akkor sem feltétlenül azért, mert ő mással is együtt volt). Hogy értem ezt? A gombás fertőzés nem is olyan ritka nők esetén, de ezt egyáltalán nem csak szex útján lehet összeszedni. (A védekezőképesség csökkenése esetén a hüvelyben élő gombák elszaporodhatnak, tüneteket okozva.) A teendő: menj el bőrgyógyászhoz, a párod pedig nőgyógyászhoz.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések