/ Szakertő válaszol / Betegségek és fertőzések / Először kiütés, aztán hám...
  

Először kiütés, aztán hámlás?

ora 2012-07-07 05:59:21
Kedves doktor!
Az egész egy egyszerű gombás fertőzéssel kezdődött a combom belső oldalának, péniszemhez igencsak közeli részén.Először Tetran-hydrocortisonnal lett kenegetve, de csak terjedt, és olyan két hüvelyk nagy lett.elmentem bőrgyógyászhoz(ismét), most egy ecsetelőt(Valami, Solutio Castellani sine fuchsino FoNo VII), illetve egy krémet (nem tudom pontosan, lekopott a felirat, de azt hiszem Pasta Broaxat). Először ecseteltem, vártam amíg az rászárad a kiütésre(illetve akkor már "-ekre" mert átterjedt a másik oldalra is), utána rákentem a krémet.Ezt napi 3-szor.Az orvos azt mondta 2 héten belül elmúlik, de eddig javulás jeleit nem mutatja, sőt még mintha terjedne is.
Probléma 2:Miután elkezdtem használni ezt a 2 orvosságot, a herezacskómon elkezdett hámlani a bőr.Ki van repedezve, és hámlik.Jelenleg hidratáló krémmel kenem, de nemrég kezdtem és túl sok javulást még nem mutat, csak kevésbé viszket.
Lehet , hogy a kettő összefügg nem tudom.
Válaszát előre is köszönöm!

Szakértőnk válasza a Először kiütés, aztán hámlás? kérdésre

Kedves Levélíró!

Én nem vagyok bőrgyógyász, plusz látatlanban nehéz nyilatkozni, bármilyen betegségről is legyen szó. A tünetek alapján először valóban gombás fertőzésre gondol az ember. Én Canesten krém használatát javasolnám, és ha ez a kezelés sem hoz egy-két napon belül eredményt, akkor bőrgyógyász ismételt felkeresését. Nem tudom, a herezacskón is használtad-e a készítményeket, mert elképzelhető, hogy az ezek által kiváltott lokális irritációról van szó. Ezt a területet is kezelheted Canestennel, lehetőleg mást ide ne használj.

Üdv:



Dr. Szimuly Bernadett Dr. Szimuly Bernadett
Hirdetések