/ TÁPLÁLKOZÁS / fogyókúra
Receptek >>

TÁPLÁLKOZÁS fogyókúra kategória (167)

Egy átlagos felnőtt szervezet napi energiaigénye 2000-3000 kcal körül mozog kortól, nemtől, fizikai aktivitástól függően. Ha ezt a bevihető energiamennyiséget csökkentjük, akkor az izomsejtek és vázizmok leépülésétől az immunrendszer meggyengülésén át, akár halálhoz is vezethet a megvonás.
2010-06-25
Csakugyan segít a cukormentes rágógumi, hogy megszabadulj a kalóriáktól? Ne rágódj rajta: a rágógumi a javadra szolgálhat. Nemcsak a leheleted lesz friss tőle, de segíthet legyűrni a cigaretta utáni vágyat, javíthatja az emlékezőképességed, sőt még a fogyásban is segít.
2010-04-07
A táplálkozászavarral kezeltek körében több mint 90 százalékot tesz ki a nők és lányok aránya – derül ki a németországi Baden-Würtenberg tartomány 2008-as nyilvántartásából. Mivel e tartományban átlagos a nők és férfiak aránya, a számok egész Európára kivetíthetők.
2010-04-01
A fogyókúra hibák befolyásolhatják a súlyodat. Szimpla fogyókúra hibák is könnyen kisiklathatják az erőfeszítéseidet azért, hogy felvedd a kedvenc farmered. Hogyha a mérleg beragadt, vagy a súlyod leugrik és egyből vissza, akkor lehet, hogy te is elköveted valamelyiket ezek közül a hibák közül.
2010-01-02
Először talán meglepőnek, vagy hülyeségnek találhatod, de igenis létezik normális túlsúlyosság. Lehetséges, hogy a testedben a zsír aránya annyira magas, hogy te is túlsúlyosnak számítasz. Így – habár külsőre semmi sem látszik – mégis ugyanazokkal a problémákkal kell megküzdened, mint nagy hasú barátaidnak.
2009-11-22
Vége az iskolának, hazaesel, kinyitod a hűtőt és felfalod, amit találsz. A diákok nagy részének ismerős lehet a sztori. Sokszor már nem is azért eszünk, mert éhesek vagyunk, hanem mert a szemünk kívánja. Nos, a falás, a mértéktelen és rendszertelen étkezés bizony súlyos kilókhoz vezethetnek. Most pedig tudjunk meg mindent erről az alattomos, de napjainkra szinte népbetegséggé lett szokásról.
2009-11-10
Mindenki szeretne vékony és kellőképpen izmos lenni. De a legtöbb probléma az evéssel van. Sokan ugyanis nem képesek elérni az áhított normákat, két okból sem. Az egyik, hogy ez a norma elérhetetlen, és mert a média tukmálja ránk. Ez is egy elég erős téma, de erről már írtunk. A másik pedig, hogy fegyelmezetlenek vagyunk, nagyon könnyen feladjuk, és továbbra is csak álom marad, hogy valaha is meg leszünk elégedve a testalkatunkkal.
2009-10-16
Nem könnyű a kamaszélet, mondják ezt rengetegen. Kamaszkorban minden változik körülöttünk. Talán ekkor lehet a legaktuálisabb az a mondat, hogy „állítsátok meg a Földet, ki akarok szállni”. Nyilvánvaló ebben a korszakban a rengeteg hangulatingadozás. Viszont, ha plusz kilókkal, túlsúllyal küzdünk ezek a hangulatingadozások sokkal nagyobbak és hosszabbak tudnak.
2009-10-11
Sok ember küzd evési zavarokkal - például anorexiával vagy bulimiával, és ide tartozik az előbbiek ellentéte, a „túlevés” is. A nagy evők nem hánytatják meg magukat és nem szednek hashajtót, ezért könnyen túlsúlyossá válnak. Vajon mit tehet az, aki bekerül az ördögi körbe?
2009-10-07
Nem könnyű a kamaszélet, mondják ezt rengetegen. Kamaszkorban minden változik körülöttünk. Talán ekkor lehet a legaktuálisabb az a mondat, hogy „állítsátok meg a Földet, ki akarok szállni”. Nyilvánvaló ebben a korszakban rengeteg a hangulatingadozás. Viszont, ha plusz kilókkal, túlsúllyal küzdünk ezek a hangulatingadozások sokkal nagyobbak és hosszabbak tudnak lenni.
2009-10-04
A túlsúly nem betegség; alig eszek mégis hízok; kevesebb vizet iszok, tehát fogyok; a gyümölcslé egészséges, bármennyit ihatok belőle; lefogytam, most már bármennyit ehetek. Néhány olyan tévhit azok közül, amik nagyon megnehezítik a vágyott cél - a formás alak és egészséges test - elérését.
2009-09-03
Teljesen hamis, vagy részben igaz, a köztudatban meglévő állítások közül emeltünk néhányat a fogyni vágyók, vagy csak egészségesen táplálkozni akarók számára.
2009-08-20
Bár a kutatók lázasan dolgoznak azon, hogy a csinos, zsírpárnáktól mentes alak eléréséhez szükséges spanyol viaszt feltalálják, annál biztosabbat még ma sem tudnak ajánlani, hogy „a garantált fogyás érdekében fogyasszunk kevesebb kalóriát, mint amennyire szervezetünknek szüksége van”.
2009-08-07
A fehérjék a táplálékunk 10-15%-át kell, hogy alkossák egészséges ember étrendjében. Legfontosabb forrásai: húsfélék, tojás, tej, sajt, illetve joghurt, hüvelyesek, gabonák, diófélék, magok.
2009-07-18
Az ’Öko-Atkins ' egy újfajta diéta, mely lényege, hogy a növényi eredetű, alacsony szénhidráttartalmú ételek elősegíthetik a súlycsökkenést és javítják a koleszterin szintet.
2009-06-23
<<  1 ... 9 10 11 12  >>