TÁPLÁLKOZÁS evés kategória (485)

A fehérjék a táplálékunk 10-15%-át kell, hogy alkossák egészséges ember étrendjében. Legfontosabb forrásai: húsfélék, tojás, tej, sajt, illetve joghurt, hüvelyesek, gabonák, diófélék, magok.
2009-07-18
Pontosan odafigyelsz arra, mennyi kalóriát juttatsz a szervezetedbe, a zsírmentes és alacsony szénhidráttartalmú étkezésre, mégsem fogysz? A jelenségben az adalékanyagok a ludasak, amelyekre kevésbé figyelünk oda.
2009-05-30
Bár sok ember rosszul bír bizonyos ételeket, a valódi ételallergia (amely akár halálos is lehet) nem olyan gyakori, mint ahogy azt gondolnánk. Sokaknak van viszont intoleranciája bizonyos ételek iránt, amely kellemetlen tünetek kialakulását jelenti az adott étel fogyasztása után.
2009-04-18
A light, tehát kalóriaszegény termékek fogyasztása is elhízáshoz vezethet, mivel a mesterséges édesítőszerek jobban felerősítik az éhségérzetet – derült ki nemrégiben egy amerikai tanulmányból.
2009-04-11
A jó fogyókúra egyik alapfeltétele a mozgás. Testedzés nélkül ne is álmodj arról, hogy komoly hatást érj el! Válassz egy olyan sportot, amit szívesen csinálsz és próbáld meg heti rendszerességgel űzni.
2008-11-15
<<  1 ... 31 32 33  >>