/ MOZGÁS / Popsitorna: a legegyszerű...
  2012-07-01

Popsitorna: a legegyszerűbb fenékformáló tippek

Az alábbiakban megtalálod a farizom-erősítés legegyszerűbb módszereit, melyek célzott tornával párosítva garantáltan meghozzák a kívánt eredményt! Majd megmutatjuk, hogyan formáld megfelelően az izmaidat. Hozd ki magadból a maximumot!

- hirdetések -

Hegymászás

A sétálás egy egyszerű, természetes, bárhol végezhető edzés. Gyűrd le a hegyeket a maximális farizom-formáló hatásért – égesd a kalóriákat és szabadulj meg a feleslegedtől! Futópadon állíts be 5-7%-os lejtőt, hogy fokozd az edzésed hatékonyságát!

Kardio edzés

Az edzőteremben a különböző fitneszgépek számos lehetőséget nyújtanak farizmod fejlesztésére, miközben a szívednek és a tüdődnek is egészséges edzést nyújtanak. A görkorcsolya és a biciklizés szintén remek opciók a szívednek.

edzésErősödj és szálkásodj!

Néhány ember izomzata a folyamatos edzésnek köszönhetően feltűnően kigyúrt lesz. Ha genetikailag beléd is ezt kódolták, de te nem szereted ezt a „túledzett” kinézetet, koncentrálj inkább a szálkásító aerobicra vagy a kardioedzésekre! Ne növeld túl nagyra a súlyt az edzőgépen sem! És hagyd a súlyokat, amikor farizom-erősítő tornát végzel!

Karcsúsíts!

A célzott gyakorlatok önmagukban nem csökkentik hátsód méretét, csak formálják. A drasztikusabb változásért: diétázz, égess több kalóriát és veszíts a súlyodból! Ez a stratégia segít csökkenteni a zsírpárnákat a farizmok körül, ezzel még csinosabb és feszesebb popsit eredményezve.

Növeld az izmot!

Ha igaz a mondás, miszerint minél nagyobb, annál jobb, edzésed során a farizomcsoportot kell megcéloznod. Fejleszd az izmaidat a szobabiciklin vagy más kardio gépen! Az erősítő edzés alatt törekedj még több súlyra, még több ismétlésre és még rövidebb szünetekre a gyakorlatok között! Egy jó étrend szintén fontos az izomtömeg növelésében.

Domborítsd ki a formád!

A szépségápolási magazinokban sokat emlegetik a kerek, úgynevezett „brazil-stílusú” feneket. Célzott gyakorlatokkal még a lapos fenék is kicsit közelebb kerülhet ehhez a szépségideálhoz. Az edzés azonban legtöbbször a már meglevő formádat emeli ki, például szív alakú, körte vagy buborék.

Alakformáló bugyik, minden mennyiségben

Manapság hatalmas a választék fehérneműk terén, így a push-up bugyik, fenékkerekítő bugyik, valamint elasztikus zsírpárna-leszorító bugyik is mindenki számára elérhetők. Sőt, a push-up, valamint párnázott megoldás már bizonyos farmerekben is megtalálható!

Hangsúlyozd idomaidat!

Edzésedet egészítsd ki a megfelelő stílussal! A trapéznadrágok kihangsúlyozzák a csípőt, és karcsúsító hatásuk van. A hosszabb nadrágok a hosszabb lábak illúzióját keltik. A farzsebek is megtévesztő látszatot kelthetnek: gondolj csak a nagyon hosszú zsebekre, melyek laposnak és petyhüdtnek mutatják popsidat, ahelyett, hogy kidomborítanák idomaidat, melyekért megedzettél. Kerüld a ’80-as években népszerű halász- és bokanadrágokat, melyek eltorzítják a csípődet, és amelyekben tested úgy néz ki, mint egy fagylalttölcsér egy nagy, kerek gombóccal a tetején. Ennél sokkal jobb választás alakod kihangsúlyozására a szuperszűk, feszülős nacik és leggingek, melyek garantáltan vonzzák a tekintetet!

(B.K. - medicinenet.com)

  Kapcsolódó cikkek


ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is!