/ MOZGÁS / A legjobb szabadtéri spor...
  2014-04-27

A legjobb szabadtéri sportok

Ha odakint az idő gyönyörű, ki szeretné az idejét a zsúfolt konditeremben tölteni? Helyette gyűjtsd össze a családot, és hívd el a barátaidat is, hogy csatlakozzanak hozzád egy kis zsírégető edzésre a szabadban! Ezek a tevékenységek élvezetessé teszik az évszakot, és még fogyhatsz is, tehát motivált leszel és vonzó, mutasd hát meg újonnan szerzett izmaidat. Légy fitt, égess kalóriát, és élvezd a közelgő nyarat!

- hirdetések -

Nézzük, hány kalóriát fogsz elégetni ezen meleg időjárást igénylő mozgásformákkal:

Szervezz be egy havert egy tenisz-edzésre, gyakorold a szerválást! 
- Az óránként elégetett kalória: 544 kcal
- Plusz előny: egy profi játékos karcsú és szexi karjai, válla és hátizma.

Szerválj a zsírégetés érdekében!

Játssz strandröpit a családdal!
- Az óránként elégetett kalória: 544 kcal
- Plusz előny: Minden feladás és ütés segít a karjaid, a hasad, a lábad, és a mellkasod izomzatának kialakításásban.

Freestyle fitness mindörökké

Ússz néhány hosszt a közeli uszodában, meglátod mennyire felfrissít majd!
- Az óránként elégetett kalória: 476 kcal
- Plusz előny: Teljes testet megmozgató edzésformáról beszélünk! Az úszás erősíti a mellkast, a hátat, a karokat, a hasizmokat, a lábakat és a vállakat.

Pedálozd le a kilókat!

Pattanj biciklire!

- Az óránként elégetett kalória: 476 kcal
Plusz előny: Húzd meg a tempót minden egyes emelkedőnél, hogy megfeszüljenek és erősödjenek a láb izmai és a farizom.

Töltődj fel! 

Csatlakozz legközelebb a haverokhoz, ha softballozni készülnek!
- Az óránként elégetett kalória: 340 kcal
Plusz előny: Nem kell a nyertes csapatban lenned ahhoz, hogy megmozgasd a mellkasod izmait, a karjaidat, a lábaidat, a hasizmodat, a állaidat és a hátad izmait.

Térj jó útra!

Túrázz az erdőben! 
- Az óránként elégetett kalória: 442 kcal
Plusz előny: Gyönyörű és erős lábaid lesznek, amint magadba szívod a természet szépségeit.

Szállj vízre!

Hajózz ki, nem fog ártani egy kis kenuzás!
- Az óránként elégetett kalória: 340 kcal
Plusz előny: Az ellenállás a vízben evezéskor segít megerősíteni a petyhüdt karokat, és erősíti a hátadat.

Áss, legyél koszos!

Segíts be a kertészkedésbe otthon!
- Az óránként elégetett kalória: 306 kcal
- Plusz előny: Az összes hajlongás meg forgás, ami a gyomláláshoz meg ültetéshez szükséges, minden irányból megmozgat.

Nyeregbe fel!

Menj lovagolni!
- Az óránként elégetett kalória: 272 kcal
- Plusz előny: Ha nyeregbe pattansz, a belső combjaidat és a fenekedet is elég szépen formálja.

Kirakatnézegetés

Sétálj körbe a városban!
- Az óránként elégetett kalória: 238 kcal
- Plusz előny: Lehet, hogy nem fogod úgy érezni, mintha sportolnál, de ha körbesétálsz a közeli bevásárlóközpontban, akkor a vádlid és a gluteuszod (feneked) is dolgozik. Viselj kényelmes cipőt!!

Válj korongmesterré!

Dobálj frizbit!
- Az óránként elégetett kalória: 204 kcal
Plusz előny: A frizbidobálás nagyszerűen megmozgatja a mellkasodat, a karodat, a válladat, a lábaidat, és a hasizmodat.

A kalóriaértékek egy megközelítőleg 100 kilogrammos emberre vonatkoznak.

(Sz.L. - prevention.com )