Diétám és fogyásom :)

13 évesen (4 hónap múlva 14) 58 kg és 165 cm, az szerintem eléggé gáz. Szeretnék egy kicsit fogyni, mindezt ebben a blogban fogom vezetni. Remélem sikerülni fog előbb vagy utóbb :D

Lolanda 2011.11.05. - 09:34 1703 látogatás 1 bejegyzés

Kezdet...

2011-11-05 09:54:46

 Igen, igen. Úgy gondolom, hogy rendbe lehet még hozni amit 2 éve elrontottam. Akkor ugyan is elkezdtem többet enni, több csokit, édességet, cukros üdítőket, és mindezeket azért mert nagyon megviselt a sok tanulás, megfelelési vágy. 6.o elejére 55 kg voltam és 156 cm. Már akkor is soknak találtam, de nem tettem ellene semmit. Abba hagytam a táncot, az okát nem tudom, nem volt hozzá kedvem, talán azért. 6.o kzepén 60 kg lettem (ez februárban történt). Ott már tragikusnak találtam a helyzetet, eléggé magamba fordultam, rengeteget sírtam emiatt, mikor a legtöbb osztálytársam még 50 kiló sem volt. Dagadtnak éreztem magamat. A hasamon összegyűlt a háj, lassan de a hasam eléggé ''hájas'' lett. Év végén elkezdtem megnyúlni, most 165-166 cm vagyok, asszem. Április óta tartom a súlyomat, 58-57 kg között mozgok, de ez nekem még mindig sok(k). Már vagy ezerszer bele fogtam ebbe a dologba, most őszintén remélem, hogy végre sikerülni is fog és amit elhatároztam azt sikerül teljesítenem. 


Most mértem le magamat (ruhába), eredmény pedig: 58.9 kg. Ha a ruhát levonjuk, úgy kerekítve 58 kg. Ezen szeretnék változtatni. A végső célom 50 kg lenne, és remélem, teljes szívemből, hogy ezt sikerül elérnem, úgy, hogy ne jöjjön rám vissza. Pont ezért nem fogom azt csinálni, hogy koplalok és 1 hónap alatt 8 kilót fogyok (ami persze vissza is jönne rögtön), hanem szépen lassan, fogok fogyogatni, az idő nem érdekel, van még éppen elég időm az életből, és ez fontos nekem, így nyugodtan rászentelem arra az időt, hogy úra egészséges és fitt ember legyek. Egyelőre ezek a céljaim. 



Pár dolgot akkor sztem leírok arról, hogyan szeretném elkezdeni, és természetesen folytatni a diétát. Ezek olyan szabály félék, vagyis én annak veszem őket. 


* Napi 5 étkezés! 3 nagyobb és 2 kisebb. / Fontos hogy ne egyszerre zabáljak be rengeteg dolgot, hanem inkább sokszor egyek keveset, és lassan, mert az álítólag gyorsítja az anyagcserét, na de hogy ebbőé mi igaz..../


*NO: csoki, édesség, cukros üdítők, sütik, fehér kenyér- és cukor. /Ezek nélkül sokkal egyszerűbb lesz minden, bár igaz, hogy sokkal, de sokkal nehezebb.Végül is valami nehézség is kell, amit le tudunk győzni/


*Napi 2 óra sport! /Táncolok is, így azokon a napokon csak +1 óra sport. Torna, futás, biciklizés, erősítés. Ezeket tervezem bele, de majd készítek hozzá magamnak egy edzés tervet./


*Napi 2-3 liter vizet kell meginni. /Citrommal is lehet ízesíteni, mert attól nem lesz az emberke annyira éhes. Másrészt a sportnál, tornánál nagyon fontos az, hogy megfelelően pótoljuk a távozó folyadékot./


Ezek amikhez feltétlenül fogom tartani magamat. Majd ma még jelentkezem este az összefoglalóval, lejegyzetelem a mai napomat.


Mindenkinek Szép napot! ;)


Hozzászólások száma: (0)