A változás szárnyain

Egy tinilány mindennapja,netes naplóba írva. Egyik mottóm: Nincsenek véletlen találkozások az életünkben.Minden ember az életünkben vagy egy TESZT,vagy egy BÜNTETÉS, vagy egy AJÁNDÉK.

uborka 2013.12.07. - 19:24 70453 látogatás 161 bejegyzés
Új bejegyzés létrehozásához jelentkezz be!

2015- Augusztus csúcspontja

2016-06-23 10:21:08
Közben elérkezett a nyár csúcspontja, a debreceni nyaralás. Nem írtam annyira részletesen, mint ahhogy szoktam, mivel a lényegi dolgokat is általában elfelejtettem (mikor hol voltunk), mindig vagy délután, vagy csak másnap jutott eszembe, hogy hát rohadtul nem írtam semmi bejegyzést.

Debrecen, Platán Hotel ****

1. nap, Augusztus 5

Fél hatkor keltem, hét után pár perccel indultunk. Átmentünk Szegeden is, szóval idén már harmadszorra voltam itt. Délután kettő-negyed három között foglaltuk el a szobát. Előtte reméltük a húgommal, hogy erkélyes lesz, de hát pechünk volt. Tudjátok, olyan tetőtéri, fejbeb*szós szobát kaptunk, merthogy az ablakok felöli falrész átlós volt :D Lementünk sütizni a bárba, ettem lúdláb golyót, a húgom egy mignont. Késő délután keringtünk a városban, mint gólyafos a levegőben, kajáldát keresve, aztán végül a Nevada mellett tettük le a voksunkat. Én egy bazi nagy hamburgert ettem, amiből még vacsira is maradt. Aztán elmentünk a templomhoz, de felmenni nem mentünk fel, viszont terveim között szerepelt ofő miatt, mert ondta, hogy felújították, és érdemes megnézni. Estig sétáltunk a városban, majd beugrottunk a Tescoba bevásárolni, és dzsaltunk haza.

2. nap, Augusztus 6

8-kor keltem. 9 után kicsivel mentünk le reggelizni, ami étkem pedig két szelet magvas kenyér volt, narancslével, görögdinnyével, meg kókuszgolyóval. Életemben először svédasztaloztam :D 10 óra körül indultunk a vidámparkba. A legtöbb játék gagyi volt, de találtunk jókat is: kukachullámvasút, dodzsem (utoljára ezer éve..akkor is majdnem meghaltam :D mert ki akartam szállni a kocsiból, amikor áram alatt volt az egész cuccos...), "óriás"kerék, elvarázsolt kastély. Aztán átmentünk az állatkertbe is, ami egybe volt a vidámparkkal. Kettő körül mentünk kajálni, majd három körül indultunk a Zsuzsi vasúthoz, de koppantunk, mert kiderült, hogy lekéstük xD Négy óra után elmentünk a Lidlbe, aztán háromnegyed ötkor mentünk haza a szállásra. Neteztünk, tévéztünk, anyáék leléptek a Sparba. Mi meg, a húgommal elcsentünk egy kis aprót G. pénztárcájából, és sunyiban lementünk sütizni a bárba xD Muszáj volt megkóstolnom azt a mignont, de annyira nem volt nagy szám. Majd vacsi, fürdés, alvás következett.

3. nap, Augusztus 7

Megint 8-kor keltem, és kilenc körül lementünk reggelizni (ami egyébként mindig úgy nézett ki, hogy a húgom és G., mivel gyorsabban összekapták magukat, nálunk mindig 10 perccel előbb mentek le, szóval így kétrészletben vonult le a család :D ). Vajas-szalámis kenyeret ettem sajttal, uborkával, paprikával, paradicsommal, teával meg joghurttal.
Utána bementünk a templomba, és hát tanci, meg kell mondjam tényleg jól nézett ki. Kicsit olyan volt, mint egy kalandpark. A középső szint sötét volt, a fele le volt zárva, mivel az alsó, imádozós rész teteje volt, ilyen kupolás..Felmentünk anyával mindkét toronyba, tök szép volt a kilátás, utána kicsit nehéz volt lemászni azokon a veszélyes lépcsőkön, de legalább láttuk a harangot is. És persze lementünk megnézni az alsó részt is. Mondtam is egy-két imár, csak már nem emlékszem, hogy miért. Aztán beültünk az egyik kávézóba inni, majd fél kettő körül mentünk haza. Ebédeltünk, egy óra múlva meg indultunk a Zsuzsi vasúthoz. Fél négy előtt jött a vonat, amit amúgy nem úgy kell elképzelni, mint egy rendes, több vagonos vonatot, ez egy ilyen kis kirándulós gőzös volt. Egy pihenős épülethez vitt minket. Bent volt egy automata, egy elsősegély helyiség, a falakon rajzok, szóval elég unalmas volt. Kint meg egy halastó, és egy kilátó, ahova felmentünk (de sokat nem láttunk a fáktól :D). A húgommal elmentünk a közelben lévő játszótérre, de elég kihalt volt, konkrétan rajtunk kívűl senki volt, de azért elszórakoztunk, levettem a cipőmet, mezítláb szaladgáltam a forró homokban, meg ilyenek. Öt órakkor indult a vonat, és háromnegyed hat uán értünk vissza. Negyed hét környékén az egyetemnél voltunk, oda is én akartam mindenképp elmenni Molnár tanárnő miatt, mivel ugye ő oda járt anno. Aztán indultunk a szállásra fél hét után. Hét körül lementünk vacsorázni az étterembe. G. meg én rozmaringos lazacot ettünk salátaágyon, sültkrumplival, és egy fél citromot is tettek mellé. Hmmm...nyami :) De utána viszont fájt a hasam :P Anya libacombot evett, a húgom nem tudom, nem emlékszem. Fél kilenckor felmentünk a szobába, aztán negyed tízkor meg eldzsaltunk anyával egy esti sétára. Bementünk a Tescoba is csak úgy, utána visszafele meg el akartam nézni a családiházak felé is, de anya be volt fosva, és akkor innen jött az, hogy kíváncsi voltam milyen hangosan tudok sikoltani. Először nem mertem, aztán végül kieresztettem a hangomat :D És akkor anya meg fikázta, hogy csak ennyi telik tőlem? :P Tíz óra körül értünk be a hotelbe, röhögcsélve, mint két hülye. A pincérek szerintem azt hitték be vagyunk b*szva. Este, háromnegyed tízkor sikoltozik a faluban, mert miértm ne? Jól van..ennél hülyébb már én sem leszek..vagy mégis? ;) Tízenegy óra előtt feküdtünk le aludni.

4. nap, Augusztus 8

Délelőtt elmentem anyával a Tescoba szandált venni, és nagynehezen, de a CCC-ben találtam egy tök f*sza kis szandált. A színe világos barna, lábujjközös, és a lábfejemen lévő részen van egy kis ilyen fémes műanyag, ami kicsit metálos külsőt kölcsönöz neki. Aztán negyed egy táján mentünk vissza a hotelbe. Ebédre levest ettem, a második rántotthús volt, sültkrumplival, meg uborkával, viszont fingom sincs hol ettünk, filmszakadás. Kaja után elmentünk múzeumba, utána a Modembe. Négy óra körül megnéztük a Medgyessy múzeumot is. Fél öt után bementünk a Plázába, ami belülről úgy nézett ki, mint egy hajó. Találtam tollfülbevalókat (amit már ezer éve akarok venni), de mivel nem nem volt olyan színben, amilyet akartam (fehér/égszínkék), vagy nem nézett ki normálisan, ezért inkább nem vettem. Aztán elmentünk fagyizni egyet, 17.20 körül elindultunk, beugrottunk a Sparba, hat előtt már a szálláson voltunk. Vacsira ezúttal egyszerű parasztos kaja volt, a rozmaringos lazacot hanyagoltuk :D Párizsis kenyér, sajt, paradicsom. Tízenegy óra körül takarodtunk aludni.

5. nap, Augusztus 9

Kelés 8 órakkor, reggeli 9-kor szokásosan. Reggeli menü: margarinos-mézes kenyér, fehér tea, gyümölcssaláta, görögdinnye, sárgadinnye. Jól hangzik, mi? :D A svédasztalnál lassan kialakult ez a szokásom, hogy minnél több gyümölcsöt, zöldséget, és édességet tömjek magamba, de mindenképp jóllakjak. Háromnegyed tízkor felmentünk, és nemsokára indultunk a helyi zárt strandra, ahova ingyen mehettünk a hotel vezetőjének köszönhetően. Mindenki kapott egy vízálló karperecet, amivel ki tudtuk nyitni a ruhásszekrényt. Volt forgó, barlang, gomba, csúszdák, hullámmedence. Ez utóbbi elég durva volt, amikor bementem anyával a mélyvízbe, miközben ment a hullámzás, és szinte az életemért küzdöttem :S xD Negyed hétkor mentünk haza, és háromnegyed hétkor vecsernyáztunk. Fél tízenkettőkor feküdtünk le.

6 nap, Augusztus 10

Kukori 8, reggeli 9. Ettem nutellás kenyeret tejjel, meg sárgadinnyét, és ringlót. Aztán elmentünk a Hortobágyra, ahol amúgy ekkor voltam először (mint Debrecenben is). Első állomásunk a madárkórház volt. A porta után kitömött madarak következtek (szinte az összeset lefényképeztem :D). Aztán nagyon durva volt, mert láttunk egy műtétet. Egy szerencsétlen gólyát operáltak éppen. A folyosó végén meg lehetett simizni egy galamb méretű madarat, amit egy csaj tartott a karján. Kint persze már élő madarak voltak ketrecekben. A sasokhoz be is lehetett menni. Aztán körülnéztünk az egyik kis vásárban, fagyiztunk, megnéztük a kilenclyukú hidat, majd felmentünk egy kilátóba, aholis az egész Hortobágy a lábunk előtt hevert (képet nem tudok mutatni, mert megváltozott az oldal, és nem lehet képet beilleszteni legnagyobb ürömömre). Gyönyörű volt a látvány. A végtelenség...az égben lévő felhők, amiken átszűrődtek a Nap sugarai. Csodás.
Ezután gondoltuk elkocsizunk a Mátai méneshez, de nem találtuk, csak egy lovardát. Megkérdeztük a helyi boltosokat, bemehetünk-e a lovardába, és azt mondták igen, de az egyel odébb lévőbe. Aztán, hogy az volt-e az a ménes, vagy nem, azt nem tudom, de bementünk, megnéztük. Fél hat táján indultnk vissza.

7. nap, Augusztus 11

Elérkeztünk nyaralásunk utolsó napjához. Nem szívesen mentem haza, de az utazás folytatódott, meg a zabálás is, szóval ebből a szempontból ez a nap is jó volt :D Tehát ha finom kajákat ehetek, akkor tőlem akár Afganisztánban, vagy Iránban is lehetek, mert félig már jól érzem magam. A reggelim vajas kifli volt uborkával, paprikával, paradicsommal, ittam mellé bodza teát, desszertként meg sárgadinnyét (mint mindig), és körtét. Tíz óra körül felmentünk a szobára. Utolsó programunk a hajdúszoboszlói aquapark volt. Amit tulajdonképpen besz*ptunk, mert a strandon derült ki, hogy csak a strandért fizettünk belépőt, az aquaparkért nem :P Azt hiszem kétszer annyi lett volna a belépő oda, aztán a szülők inkább úgy döntöttek nem fizetik ki, szóval maradtunk a strandon. Mindakettő tök hülye lett, mi a húgommal pedig próbáltuk jól érezni magunkat, hogy legalább akkor hozzuk ki ebből a béna helyzetből a lehető legjobbat, ANNAK ELLENÉRE, hogy láttam miből maradok ki, mert láttam azokat a végtelen csúszdákat, amikről oly vígan suhantak le a gyerekek, meg a felnőttek. Aztán a vége felé ők is feloldódtak végre. Itt egy fini amerikai hot-dogot ettem. Az egyik medence, ahova elmentem a húgommal, hát az nem volt túl gusztusos. Hideg és zöld volt a víz (utóbbi mondjuk lehet a medence színe miatt, nem tudom :D) és egy tollat is találtam benne :P Jó, persze nem zárt strand, de..akkor is. A medence folyamatosan mélyült, a húgom persze a legmélyébe nem akart bejönni, de a hátamon elcipeltem ide-oda. Néha azt hitte ledobom, de csak húztam az agyát kicsit :D Amúgy rengeteg ember volt, és a strand területe is bazi nagy volt. Fél hat előtt útnak indultunk. Már sötét volt, amikor betértünk egy pirinyó étterembe. Ha emlékezetem nem csal, rajtunk kívűl nem volt senki, amikor megérkeztünk. Kiültünk a teraszra, magunk mellé tettük a hörcsögöket (Szamócát és Eperkét). (Mert amúgy őket is vittük a nyaralásra, de persze csak dugiban, mint mindig x) ) Gyümölcslevest ettem G.-vel, utána meg asszem Provencie pulykahúst rizibizivel. Rohadt finom volt. Közben mellettünk három nyugdíjas foglalt helyet. Gondoltam olyasmire, hogy kimegyek mosdóba, és oda mondom nekik, hogy Guten Apetit, vagy valami :D de aztán mégsem. Amikor a pincérnő hozta ki a kaját, észrevette a hörcsögöket, és először megijedt tőlük, azt hitte egerek, aztán megbarátkozott velük :D Tök aranyos, közvetlen volt, anyával eltársalgott. A németek meg csak néztek minket, és találgatták, hogy milyen szerzetek lehetnek a vödrökben, én meg jót nevettem rajtuk. Jó kis zárás volt. Aztán beszálltunk a kocsiba, és gurultunk haza.

Összeségében nagyon jól éreztem magam, maradtam még volna pár napot. A család újra egymásra talált. A szerelmemet, az egyik k*rva helyes pincérfiút, Lacit (mint utólag kiderült..persze, hogy Laci...mi más lehetne a neve?), a gyönyörű szép bárány szemeit...valószínűleg többet nem fogom látni...ha csak el nem jövünk egyszer megint ide :D :P És még akkor is itt fog dolgozni.
eddig 0 hozzászólás érkezett
Új hozzászóláshoz jelentkezz be!
Ehhez a blog bejegyzéshez még nem szóltak hozzá!