Fitt-tipp egész napra...

FITT - TIPPEK, STB..

HENICU 2010.06.02. - 12:50 2302 látogatás 2 bejegyzés

FITT- TIPPEK A TÖKÉLETES ALAKÉRT

2010-06-05 10:36:24

Hogyan tehetjük néhány hét alatt feszesebbé combunkat, karcsúbbá alakunkat? Tartsunk be néhány étkezési szabályt, végezzünk el rendszeresen egy-két nem túl megerőltető gyakorlatot.


KARCSÚSÍTÁS


Csökkentsük a zsírfogyasztást!

Kerüljük az állati zsiradékot. Főzzünk zsiradék nélkül. Próbáljuk meg egy kis savanyú ízzel helyettesíteni: citrommal- vagy narancslével.. Főzés előtt távolítsunk el zsiradékot a húsokról. A joghurtok, túrók, sajtok, tejfölök, tejek közül válasszuk az alacsony zsírtartalmúakat.



Ne együnk együtt zsiradékot és sót!

A só ízesebbé teszi a magas zsírtartalmú ételeket, ezért többet is eszünk belőlük. A só hatására víz gyűlik fel a zsírsejtek között, ettől pedig lassul a vérkeringés, az anyagcsere, egyre határozottabban jelentkeznek a narancsbőr tünetei.



Kerüljük a cukrot!


A finomított cukor veszélyezteti egészségünket, s szervezetünknek nincs is rá szüksége. Ráadásul a cukortöbblet is átalakul és szintén elraktározódik, akárcsak a zsír. Használjunk mesterséges édesítőszereket.




Hozzászólások száma: (0)

fitt-tipp egyész napra

2010-06-03 11:55:06

08:00 reggeli


Ébredés után jót tesz egy kis langyos tea,mert beindítja az emésztés , és felkészítí a gyomrot a reggelihez. Reggel alacsony a vércukorszintünk. Így a reggeli nem maradhat ki.



  • szénihidrátokat ne hagyd ki a reggeliből.



  • az almában lévő gyümölcscukor helyreállítja a vércukorszintet.                                                                      



10:00 Tízórai


Az ebéd és a reggeli közzé be kell iktatni egy étkezést, ez a tízórai.


TUDTAD? A felnőttek 65%-a túlsúlyos.


11:00 Folyadék


Egy nap az embernek meg kell innia 2 liter vizet , hogy a szervezet felfrissüljön. De ez nem szabad cukros, szénsavas üdítővel pótolni.


13:00


fontos, hohy az ebéd ne legyen nehéz, mert leesik a vércukrod, és képtelen leszel koncentrálni.


A hal jótékonyan hat az idegekre, és szépítí a bőrt.


15:00 nasi


Egy kis gabona szelet, vagy valamilyen nem nagyon hizlaló csoki.


19:00 Vacsora


A gyomor 3-4 öra alatt emész , így nem szabad lefekvés előtt 5 percel enni. Az emésztés éjszaka lelassul.



  • A méz nem hizlal.

  • Ha fele annyit eszel nem fogysz.

  • A koplalás nem fogyaszt


 


 


 


Hozzászólások száma: (0)